Thursday, July 1, 2010

Rumah Ku Syurgaku.........Halaman 3



Perkembangan lagi.... tapi hujan rahmat asik turun...... susah nak konkrit..... takpe kan pelan2....................

8 comments:

Abd Razak said...

Salam...

Wah dah sampai peringkat ni..

Buat 2 tingkat ker..

atie said...

salam razak...

setingkat je... tapi... tiangnya tu derang buat bagi elok agaknya.....macam nak buat rumah bertingkal la pulak kan... kecik je rumah nie razak......

piewahid said...

dokumentasi ringan utk sej family ni nanti.

p/s- konkrit tu nampak mcm dibuat utk rumah 2 tingkat. kalau stingkat, bagus kontraktornya tu. moga berjalan lancar mengikut perancangan.

Ummi Humaira said...

salam atie...

wah bestnya , ni mesti tak sabar dok tunggu bila ler nk siap kaaaan ..

nanti jgn lupa jemput akak n geng blogger gi rasmi kan tau ...

Ibuhani said...

wah! Dah mula ekk.....rumah impian dah mula nmpk depan mata :)

a kl citizen said...

atie,,, saya pun jadi teruja menengoknya... tak sabar nak tunggu hasilnya

mamai said...

rumah buat sendiri ker...

atie said...

Salam Semua....

Piewahid.... KakUmmie.. Kak Hani...Kak Mah... Mamai..

Terima Kasih Semua... Dah berapa hari tak menghadap komputer ... lupa bayar bil.... kerana minggu lepas sibuk aje... tau 2 dah masuk bulan tujuh... bila internet kena bar baru tahu yang bil lupa nak bayar...ye ... kak ummie macam tak sabar je nak pindah... he..he..