Sunday, July 18, 2010

Lulus Ke Tak Nie...........

Hari khamis nie nak JPJ test..... alamak berdebarnya dah rasa ...........macam mana agaknya ye..... takut la pulak..... harap2 past lah sebab macam dah tak nak lagi pergi belatih mandu nie..... tak cukup masa rasanya.................doakan lah ye kekawan..... semoga kita lulus khamis nie....

11 comments:

Tirana said...

mudah-mudahan lulus hendaknya...do your best!

atie said...

Salam Kak Tirana...

Terima kasih...........

Abd Razak said...

Salam..

Insya Allah..

Moga Allah permudahkan dan mendapat kelulusan..amin

atie said...

Salam Razak....

Amin..... insyaAllah.....

Ibuhani said...

gd luck....smoga lulus....hehehe... :)

Ummi Humaira said...

salam tie...

akak doakan tie lulus , banyak2 ler solawat n baca bismillahillazi la yadhurru maasmihi syai un fil ardhi wala fis sama i wahuwas samiul aliim ...

atie said...

Salam Kak hani...

takut.... tq.....


Salam kak Ummie...

Terima kasih .... InsyaAllah..

hai said...

atie,jgn takut2 tau...jgn pedulikan org kat sekeliling tu,anggap mcm kita sorang je kat situ....mesti yakinkan hati...aku mesti lulus arini...semoga berjaya!!

atie said...

Salam Kak Hai...

Terima kasih...
Cadang esok nak buat macam tu la kak.. he.. he...

piewahid said...

jgn gelabah sbb gelabah boleh mengganggu tumpuan. kang 1 apa pun xjadi... :)

saya doakan segala yg terbaik dan semoga semuanya berjalan lancar.

Kunang-Kunang said...

Salam Atie,

Semoga berjaya. Relaks yer masa test. Berdoa banyak2.