Monday, July 26, 2010

Rumahku Syurgaku..............Halaman 6.




Salam semua sahabat maya... lama tak up-date tentang rumah sibuk sikit kebelakangan nie.... ha... dah naik bumbung rumah nie.... kata tukang mungkin setengah bulan lagi boleh siap... he..raya rumah baru.... boleh tak.... ok. lah layan.... perkembangan nie.. salam semua... maaf lama tak ke blog sahabat semua sebab masa kurang mengizinkan......

11 comments:

LIPISLADY said...

Assalamualaikum, Salam ziarah Atie,
rumah baru yee, kat maan tu???

atie said...

Salam....

LIPISLADY

wasalam.. terima kasaih singgah... kat paya jaras ..... salam persahabatan...

Abd Razak said...

Salam...

Dah banyak perubahannya...:)

Ummi Humaira said...

salam atie...

cemburu akak tau....

paya jaras dkt jer dgn Kota Damansara

adik akak pun dok kt paya jaras gak

piewahid said...

waaa... dh semakin ketara bentuknya.
tapi raya ni mungkin tak sempat kut...
eletrik lagi, air lagi...
yg leceh tu kdg2 ialah protokol & birokrasi dgn jbtn2 bkenaan...

Ibuhani said...

Wah! X lama lg siaplah tu......slmt mendecor2 rumah baru. kak ani tumpang seronok tgk kwn2 berumah baru..... :)

atie said...

salam.. Kak Ummie

Akak dok kota damansara ye.... dekat la kita .... boleh nanti dating bersama.... dah dapat lesen nie he..he..

atie said...

salam Razak...

Alhamdulilah... berjalan dng baik ...

atie said...

Salam Pie Wahid...

Tak tau la siap ke tidak raya nie... tak pe kalau tak siap raya rumah mak.... he..he...

atie said...

Salam Kak Hani...

Terima kasih kak hani......atie nie walau pun pandai mengubah bunga tapi rumah atie abis2 letak bunga yang tak payah digubah2..... suka yang simple2 je kak....

Ain said...

besarnya rumah akak....

lagi sonot raya nanti kalau dapat raya kat rumah baru kan...