Tuesday, July 13, 2010

Rumahku Syurgaku................Halaman 5.


Seminggu tak gi tengok rumah... sekali gi dah pasang batu bata rupanya...... wah sudah nampak bentuk rumah ku.... macam tak sabar je nak pindah rumah........ sabar2...... lama lagi baru boleh dok.... anak tak abis sekolah lagi.......

12 comments:

Abd Razak said...

Salam...

alhamdulillah, dah nampak rupa rumahnya...

atie said...

Salam Razak..

Alhamdulilah..... kerja2 pun nampak berjalan dng baik....

Ibuhani said...

Sudah nmpk depan mata......ini bukan lg angan2 tp kenyataan........smoga semuanya berjln dgn lancar....alhamdulillah...:)

atie said...

Salam Kak Hani...

Tapi masih macam angan2 je la kak hani...... he..he..

a kl citizen said...

saya pun tak sabar nak tengok hasilnya


terbaru dari saya : makan pil

hai said...

wah!seronoknya ...mesti x sabar nak tgk dah siapkan...semoga semuanya berjalan dgn baik mengikut perancangan...nanti kalo wat kenduri naik rumah jgn lupa kat akak...hehehe...

piewahid said...

sama2 ikuti pkembangan sterusnya. rumahku syurgaku...:)

atie said...

Salam Kak Mah..

Terima KAsih Kak........


Kak Hai...

Seronok kak tapi macam caya tak caya.. nie.... he.. terima kasih kerana sokongan semua...


Pie wahid...

Terima kasih..............

al-lavendari said...

nak sewakan dulu ke ? kata lambat lagi baru boleh duduk !

atie said...

Salam Taun Haji..

Tak rumah sendiri takan nak sewa.... cuma berulang kot.. sebab alang2 nak tukarkan anak sek... terima kasih singah...

al-lavendari said...

singgah lagi, nak tengok rumah dah siap ke belum ? tapi saya takut awak panggil saya Taun Haji .. penyakit merbahaya tu !

atie said...

Salam Tuan Haji...

Tersalah Taip la... mintak maaf....he,,he....