Sunday, July 11, 2010

Rumahku Syurgaku..............Halaman 4.


Alhamdulilah.................. Dah naik konkrit sikit nampaknya...... Semoga berjalan bengan lancar hendaknya selepas nie.................Semasa n3 ni keluar rumah nie dah naik tiang sebenarnya... tapi sebab gi seminggu sekali jadi tak dapat lah rakamkan tiangnya......

8 comments:

Ibuhani said...

congrat.....happy 4 atie n family....smoga semuanya berjln dgn baik ekkk..... :)

atie said...

Salam Kak Hani

Terima Kasih.. semoga kak hani pun bahagia selalu.............

Abd Razak said...

Salam..

alhamdulillah...tak lama lagi leh duduk situ..:)

atie said...

Salam Razak...

Insyaallah ingat nak raya sana... tapi tahun nie macam tak nak raya sangat la... auna nak peksa.. 2 minggu lps raya sian kat dia....

Ummi Humaira said...

salam atie...

tak sabar ler rasanya akak nk tunggu rumah atie ni siap .... jgn lupa jemput akak bila siap nanti tau....

piewahid said...

cepat ya dia org buat kerja...

4 bilik, 3 bilik air?

atie said...

Salam Kak Ummie..

sudi ke kak nak dtg rumah saya.... seronoknya kan kalau dapat jumpa.... insyaallah mana tahu ada rezeki buat kenduri esok saya jemput akak dan sahabat semua....raya pun ok ...

atie said...

salam Pie wahid.....

bilik 3 je bilik air 2... comel je rumah nie..........