Tuesday, June 29, 2010

Koleksi Merah Keemasan... (Sazwan & Hidayah)





Koleksi hantaran kali nie untuk Sazwan dan Hidayah.... Semoga berbahagia hendaknya pasangan ini...Sazwan nak warna merah.... saya gabungkan dengan warna emas untuk memperlihatkan keunikanya.... sebenarnya hantaran nie ada 9 dulang... tapi kamera buat hal.. yang tersangkut cuma 4 nie je... kalau ada rezeki nanti... minta sazwan e-mail gambar selebihnya........

5 comments:

Ummi Humaira said...

salam atie....

cantik2 gubahan tu...
kalau dah tangan tu jenis berseni , letak jer terus menjadi , lain ler mcm tangan akak ni , puas dipulas pusing , senget benget jadi nya....

mamai said...

ada saper-saper nak kawin sok boleh la saya buat tempahan yer

atie said...

Salam kak Ummie...

Terima kasih kak ummie... minat yang tak boleh di buang.. ha..ha//



Mamai,....

boleh nanti bagi diskaun lagi.....

a kl citizen said...

kagum betul dengan orang yang kreatif ni

atie said...

salam kak mah...

kagum juga dengan pendidik2 semua