Sunday, June 20, 2010

Rumah Ku Syurgaku.........Halaman 1.


Ikuti halaman seterusnya..........kepada yang nak ikut je la ye.... untuk kenangan keluarga je episod nie.......ikuti seterusnya akan datang....

13 comments:

budak kampung online said...

tapak rumah ker..

atie said...

salam bk..

insyaallah... kalau berjalan lancar... nak ikut perkembangan ye.... terima kasih...

Ibuhani said...

nak ikut jugak.....ni mesti nostalgianya story ni.....suka nostalgia... :)

atie said...

Salam kak hani...

jom kak hani saksikan hasil seterusnya.....

atie said...

kak hani..

bukan nostalgia... baru nak cipta sejarah je nie... he..he

Ain said...

wahhhh, kak atie nak buat rumah erk....

sukanya duk dalam suasana kampung camni kan....

sungguh tenang dan aman damai....

atie said...

salam ain...

Insyaallah ain... kalau berjalan ikut perancangan....dah lama nak ada rumah sendiri.. mungkin dah sampai masanya ...memang seronok kat situ.... nyaman je tak sibuk macam kat gombak nie ain... kat blkg ada pokok buah lagi...

Abd Razak said...

Salam...

Saya akan ikuti perkembangannya..:)

atie said...

SALAM RAZAK..

TERIMA KASIH...............

piewahid said...

salam,
insyaAllah kita tunggu pkembangan seterusnya dan smoga semuanya berjalan lancar :)

Ibuhani said...

oh....tapak umah baru! Seronok tau kalau kita bina sendiri umah. Cam k.ani dulu....bermula dr pecah tanah, ratakan tapak umah. Yg paling best masa rumah mula didirikan. Hari2 gi tgk.....x sabar2 nak pindah bila umah dah siap nanti. Semoga dipermudahkan Allah SWT utk segala urusan pembinaan umah dia nanti.........happy 4 u :)

atie said...

salam pie wahid...

terima kasih atas doa kalian......

atie said...

salam kak hani..

kak hani sebenarnya tanah tu dah diratakan... kalau tak penuh pokok rambutan kat depan tu... pokok bahagian belakang je yang kami tak tumbangkan... tapi tanah tu diratakan 2 bln lepas... tu yang penuh rumput balik ... terima kasih kak hani atas sokongan yang diberikan.........