Sunday, November 1, 2009

N3................Untuk Suamiku........Umrah Ziarah Mekah Dan Madinah


Masjid Nabi..... Madinah


Bersama anak buah kesayangan ke......

Mohamad Asri Osman... Norizah Razali.... Hussine


Sebenarnya gambar nie dirakam kan dalam setahun setengah yang lepas... Semasa suami saya mengerjakan Umrah dan Ziarah ke tanah suci Mekah dan Madinah.... Terasa nak buat N3 nie khas utuk beliau sebab saya rasa ini merupakan antara pengalaman yang manis dalam hidupnya... dapat ke tahan suci......Tentu syok kalau kita dapat gi samakan...... Insyaallah kalau diizinkan nanti pasti kita sampai gak kat sana.....Mudah-mudahan Tuhan memakbulkan doa2 saya untuk ke sana satu hari nanti..... teringin tak terkata bila orang balik dari sana dan cerita bertapa seronoknya dapat ketanah suci....

10 comments:

Werdah said...

Salam Atie,

Lihat gambar ni terasa rindu.. jika bersayap dan boleh terbang tentu dah ke sana dgn izin Allah..

Atie.. jika ada kemahuan di situ ada jalan.. insyaAllah kita pergi ke sana ya suatu hari dan suatu saat jika Allah izin.. Amiin!!

Arianni said...

Salam Atie,
Semoga Allah memakbulkan doa Atie yg tulus ikhlas itu..Amin

Abd Razak said...

Salam kak atie...

Insya Allah suatu hari nanti kak atie akan jadi tetamu Allah...berusaha ke arah tu bersungguh2 ya kak!

atie said...

Salam Kak Werdah,

Ia la kak werdah... memang btul tu... kalaua da sayap sekarang pun nak terbang ksana.... tapi...tak semua org dijemput kan kak

maiyah said...

tgk gmbar mmg keinginan membuak nak gi, Insyaallah akan dipermudahkan :)

ASYIQ said...

Akak pun teringin sungguh utk menjadi tetamu Allah.....tak tahulah bila masanya.

Kdg2 bila keseorangan dan mengenangkan perkara ini hati menjadi tidak keruan....teringin sungguh!!!

ummi humaira said...

salam Atie..
sesiapa saja pun kalu bercerita bab ke tanah suci akan rasa teruja ajer melainkan insan2 yg hatinya dah mati...
insyaAllah suatu masa nanti Atie juga berpeluang kesana ,, berusaha dan berdoa ler banyak2 ..

atie said...

Salam Sahabat...

Kak Arriani, Razak,Maiyah,Kak Asyiq,Kak Ummi....

Terima kasin semua... mudah-mudahan... kita akan ke sana satu hari nanti.... semoga doa kita semua dimakbulkan Allah S.W.T. Dah bukak buku tabung Haji ke Kpd semua... tahun lepas ada buka buku tabung haji.....nak tahu tahun berapa kalau dizin kan Allah dpt pergi... 2024.....14 tahun dr sekarang......kalau saya ok kot... kalau mereka yg tua pada saya tak tau la lagi.....sahabat maya semua adalah sahabat yg selalu menyejukan hati......

LotsOfLove-Pearls said...

Salam Kak,
semoga impian menjadi nyata.

atie said...

Hai Lol,

Terima Kasih Lol.......