Monday, November 30, 2009

Gambar Pertama

Rosmawati Sabli - Rasidah Ahmad......

Ini adalah gambar pertama kami tapi tak tahu lah kalau ada gambar lain selain gambar nie...yang ada cuma gambar nie aje kat saya...mak cerita masa lahir saya nie kecik aje.. tapi bila dah masuk 4... 5 bulan macam tu pulak jadinya... he... he... Yang kat sebelah tu anak saudara saya... dia lahir bulan 11 75 saya pulak bulan 1 76.... tak jauh beza tapi lain tahun.... anak sedara lagi besor dari mak sedara.... Baru beli.. scan jadi layan gambar lama la masuk blog... tunggu yang seterusnya... layan.......

14 comments:

Tirana said...

Gambar nostalgia..hehehe

atie said...

Salam Tirana...

Tu la dia... nostalgia.. abeh tapi langsung tak ingat... kisah di sebalik gambar nie.... kecik lagi

Ibuhani said...

hehehe....atie, budak umur bawah setahun......mana ada memori lg....ni mmg nostalgia habis.....

mamai said...

hehehehe comel

Arianni said...

Salam Atie,

Cute nyer..siap ada tocang satu diatas..hehehe

fadzilah said...

comelnya...mcm kembar saja.

ASYIQ said...

Suka tgk gambar mcm nih....amat bersejarah.

maiyah said...

best apa layan gambar lama :D

atie said...

Salam......

Kak Hani,
Tu la kan kak tak tau pun sapa yg ambil gambar nie


Mamai..
Tq... singah...

Kak Ariani,
Tocang tu sampai dah besar pun masih ada....sebab ayah saya tak bagi potong rambut...dah masuk ting1 baru saya potong rambut itu pun sebab dok asrama...

Fadzilah,
Macam kembar masa kecik je sekarang anak buah tu dah besar dari makciknya..

Kak Asyiq,
Tu la kak saya banyak simpan gambar lama... nilainya tak sama dng gambar sekarang..

Maiyah,
dah lama tak ke blok maiyah... sibuk sikit...nanti kita layan gambar lama lagi k....

LotsOfLove-Pearls said...

comelnya kak..
nak cubit pipi boleh?
hehehe..

atie said...

Hai Lol...

Boleh...

Abd Razak said...

Salam...

Gambar kenangan utk anak dan cucu :)

atie said...

Salam Razak...

Insyaallah... kalau panjang umur... tapi cucu sedara dah ramai dah... 3 bulan lagi kalau ada rezeki cicit pulak... dah tua dah mak cik nie...

Mama-Danish & Sarah said...

sangat nostalgik kak....

ain takde pun foto2 lama...huhuhu...