Monday, October 19, 2009

Cenderahati Buat Nabila di hari Konvo UITM

Amboi si anak dara Haziqah yang lebih2 nie kan.....


Ha... ini adalah cenderahati untuk anak saudara saya Siti Nabila Ismail yang terima diploma pada hari ahad tadi di UITM. Tahnian mak cik dan pakcik sekeluarga ucapkan... semoga lepas nie dapat ijazah pulak .... cenderahati nie mak cik buat sendiri tau Nabila tak beli tau... Kami sekeluarga tak dapat pergi tengok Nabila Konvo jadi kirim hadiah aje la...

29 comments:

Ibuhani said...

comeii nya ade gmbr bear pakai topi senget tu.....wah! nanti anak sulung k.ani graduate nak bg bear cam tu jugak :)

LotsOfLove-Pearls said...

Dear Kak,
best dapat hadiah time konvo..

sangat bermakna..

atie said...

Salam kak Hani,

Bear macam nie tahan lagi kan dari bunga hidup yang selalu org bg tu... topi tu buat sendiri pakai kertas hitam aje...

atie said...

Hai LoL,

Ha... kita tak sempat nak konvo anak sedara konvo jadi kita raikan le...tq

eiza in the house.. said...

salam kak atie,
comeinya kak...kreatifnya n cantik :)

atie said...

Salam eiza,

ye ke... terima kasih... saja suka2 aje kalau nak beli mahal kan jadi baut le sendiri.

fadzilah said...

salam...

tahniah utk anak saudara akak tu sempena konvokesyennya.

Mama-Danish & Sarah said...

kreatifnya.... comelll dan kiut sangatttt....

atie said...

Salam Fadzilah,

Terima kasih.


Salam Mama Danis&sarah,

Ye ke.... kalau jual laku tak agaknya?

[S]itie [B]Um [B]Um said...

tahniah kpd yg grad itu. =)

a kl citizen said...

assalammualaikum

boleh jual online atie...
yg itu letak gambar sebgai contoh...
orang berbakat senang buat duit...

atie said...

Salam [s]itie[B]Um[B]Um,

Anak sedara yang grad tu... terima kasih.

Kak K L Citezen,

Kalau ada yang berminat apa salahnya kan rezeki kak....... terima kasih

budak kampung online said...

KOOL.. dan menarik. Biasanya pada setiap rekaan @ gubahan perlu ada konsep tersendiri dari segi warna tema dan material yang digunakan. Just my view.

atie said...

Salam Budak Kampun OnLine

Betul tu setiap gubahan tu perlu ada konsep dan warna yang digunakan pulak dalam golongan warna tertentu anje tak boleh campur adauk..... itu semua dari tip yang saya dapat dari bacaan dan pandangan la tapi masih belajar lagi....terima kasih

Abd Razak said...

Salam...

Tahniah buat anak sdra

atie said...

Salam Razak,

Terima kasih....

ASYIQ said...

Salam atie...

Cantik...tapi dh besar masih suka pd teddy bear lagi ke? hihi.

atie said...

Salam Kak Asyiq.

Tak tau la suka ke tak dia.... tapi cetusan idea bg tukar kepada yg lebih tahan lama...

anak laut said...

salam..

comelnya bunga tu..

shi3la said...

salam kenal kak..

akak pandai wat gubahan yerk...chantekk..!!

kiter xchange link yer kak..

atie said...

Salam shi3la,

Pandai la sikit2... tak boleh tengok benda baru mesti nak buat,......

Salam persahabatan..

atie said...

Anak Laut,

Terima kasih... singgah.

arryani said...

Cantiknye....

bokonan tau den...

mmg kreatip tau...

atie said...

Kak Arryani,

Ye ke nak satu kena dptkan ijazah ke diploma ke ha.... boleh tuntut kat saya...... terima kasih

SYAbAR said...

Terima kasih dik sudi singgah ke blog akak... wahhh!!! kita berdua punya hobby yg sama... suka gubahan

Mama Qaseh said...

Santekkknya pndai wat sdirik ea..kreatif laa Atie ni kan..

atie said...

Salam Kak SYAbAR,

Ye ke nanti boleh la kita bertukar2 idea kan...... Salam persahabatan..


Mama Qaseh.

TQ... Singgah... Buat kerja kreatif utk cari rezeki.... Cadang nak jual la hasil kreatif bear tu boleh tak agaknya.......

zai said...

Salam Atie..

Cantik betul hadiah pemberian atie tu..kreatif betul atie nie..jeles kak zai dengan bakat kurniaan atie..kalau dok dekat2 mau jer nak g belajar ngan atie...hukhukhuk..bangga tol kak zai dengan atie ni tau. ...

Tahniah atie..syabas kerana menghargai dan menggunakan bakat kurniaan Allah dengan sebaiknya dan kena pada tempatnya.

atie said...

Salam Kak Zai..

Terima kasih Kak Zai apa kurangnya... boleh menulis dan bermotivasi... kalau ati tak dapat le gamaknya...