Wednesday, February 8, 2012

Kucing oh kucing ada sesiapa yg berminat??????

Nama Saya Cina

Nama Saya Sepi

Nama Saya Kiki

Nama Saya Itam

Nama Saya Kembang

Ada sesiapa mahukan saya.... sian kat saya... tuan saya nak buang tapi kesian.... tapi tuanya dah tak larat nak bela sebab banyak sanggat.... tapi tengok muka derang nie kesian sanggat la jadi kalau ada yg berminat nak bela kucing boleh la ambil kucing saya nie sikit.... dah besar nakal semuanya abis pokok bunga saya dikerjakan derang nie....

9 comments:

Werdah said...

Assalamu'alaikum atie

MasyaAllah! comelnya semuanya.. yang paling comel ; Cina...

Nak bela kucing dah tak daya lagi.. semoga adalah yang dapat membelanya kan

klcitizen cikgunormah said...

semoga ada yang dapat membelanya ...

atie said...

salam kak werdah...

tu la banyak sanggat kalau setakat 2 ekor tu mampu juga...kesian nak buang...

atie said...

Kak Mah....

Moga2 kak ada kawan nak ambil tapi mungkin lambat lagi takut cik abg je tak tahan lama2....

Abd Razak said...

Assalamualaikum...

Moga sahabat sihat hendaknya..

Cute semuanya. Saya pernah bela dua ekor dan kedua-duanya tiba-tiba hilang begitu saja, jadi masa ni saya belum bercadang nak cari gantinya..:)

atie said...

Wassalam...

Sahabat ....

Dah ada yg ambil 2 ekor .... si kembang dan kiki... masih ada 3 lagi.... alhamdulilah sihat sahaja... semoga sahabat juga sihat dan sentiasa dalam rahmatNya

Arianni said...

Assalamualaikum Atie :)

Semoga sentiasa sihat dalam limpahan rahmat dan kasih sayangNya..

Kesian nyer si kembang dan kiki, terpaksa berpisah dgn ibu dan beradik yg lain..lagi kesian kalau diorang masih menyusu ya..

atie said...

Salam kak Arriani...

Alhamdulilah sihat kak...tu la kesian sebenarnya tapi derang dah makan dah menyusu tu suka2 je nak manja2 ngan mak dia.. lagi pun mak dia sampai kurus sebab anaknya ramai sangat... sebenarnya saya kesian sangat tu carik org nak jaga... kalau nak main buang 2 aje tak la kak...semoga akak sihat selalu...

LadyBird said...

kesian depa.. muka sedih2 semua :(