Thursday, February 16, 2012

Koleksi Hantaran Merah Hitam (Shahira dan Fariz)


Salam kepada semua sahabat blogger yang menantikan kehadiran koleksi hantaran terbaru.... gambar nie dah agak lama juga.. tapi tak de kesempatan nak edit ..... Shahira anak kepada jiran baru saya... semenjak pindah kat sini tak banyak tempahan hantaran yg saya buat... sebab orang masih tak kenal saya sanggat kat sini.... Shahira nak warna merah dan hitam.... sekarang pulak tengah hot hantaran atas polestrin berbentuk bantal.... barang2 kami beli di nilai 3.... banyak pilihan kat sana... tapi kos hantaran nie tinggi sikit sebab warna hitam tu payah sikit nak cari bahanya kalau ada harganya mahal la sikit.....gambar kat atas tu lah tuan punya hantaran yg kat sebelah tu pulak tuan punya tangan yg buat hantaran he..he nak juga post ...................

4 comments:

Ibuhani said...

kalau tgk kt gambar ni...atie kecik jer orgnya ye! Tp berkebolehan besar sbb susah buat brg2hantaran ni.... :)

Abd Razak said...

Assalamualaikum sahabat..

Moga sihat hendaknya..

Takpe, nanti dah lama ramai yang kenal atie..:)

atie said...

Salam kak hani...

saya dulu kecik je tapi sekarang semenjak ambil ubat CML nie berat badan bertambah... pipi pun dah montel..he.. sebab cepat lapar... asik nak makan kalau tak perut rasa pedih.... dengarnya semua pesakit CML ada kesan yg sama... kalau org yg selalu tengok saya pasti kata saya dah gemuk...he..he... kak hani itu je lah kepandaiyan yg Allah SWT kurniakan..

atie said...

Salam sahabat Razak...

Insyaallah... saya pun tak kisah sanggat sebab rezeki semuanya datang dari Allah SWT... lagi pun kerja mengubah tu lebih kepada hobi sebenarnya... kalau saya ambil upah pun saya cas tak mahal .... he... terima kasih