Wednesday, January 13, 2010

Koleksi Kuning Keemasan


Hantaran nie untuk adik kawan sekulian kat masjid Puan fazilah...... Barang pengantin nie banyak warna kuning keemasan jadi kami masukan unsur2 coklat... Supaya ada warna yang terang sikit.... konsep hantaran.... macam hantaran yang lain gak coz nak save bajet......Hantaran nak di bawa ke Singapura..... harapan semoga pengantin nie kekal ke akhir hayat... amin...


glitter-graphics.com

8 comments:

Naz said...

memang khas buat RAJA sehari... cun!!

maiyah said...

cantik.. jauh tu nk gi sngpore.. erk! ke ddk kat johor hehe

atie said...

Salam Naz...

Bila pulak naz nak jadi raja sehari...naz dok kat mana...

atie said...

Salam Maiyah...

tuan punya kata ke singapor... he..tak tau la pulak... kalau kat sempadan aje....terima kasih singgah

Naz said...

waalaikumsalam... bukan saya lah yg jd pengantin... saya duk klang...

atie said...

SALAM NAZ..

AKAK TANYA NAZ BILA LAGI...HE..TAK LE JAUH... SELALU GAK GI KLANG AKAK KAT GOMBAK AJE...

Arianni said...

Salam Atie,

Cantik hantarannya Atie.. macam utk anak raja jer..kuning keemasan lagi..

atie said...

Salam Kak Arinni..

Alhamdulilah... takut sebenarnya nak guna warna kuning tu.. tapi dah tak ada paper yng sesuai.buat2 nampak cantik pulak.. bila warna polisterin tu terang sikit...