Tuesday, January 19, 2010

Cupcakes

Cupcakes bunga penuh.... Untuk majlis Masmarliana dan Faiz



Cupcakes kosong... Harga 50 sen pcs...





glitter-graphics.com

10 comments:

Ibuhani said...

atie.....nak tanya ekk....gmbr BEN 10 kat kek tu dr gula icing jugak ke? hehehe....teringin pulak nak tahu :)

atie said...

Salam Kak Hani..

Dari jely... boleh di makan.. asa jual di kedai buat bahan kek... macam 2 gambar ada kak...

mamai said...

untuk tempah juga ker nie

atie said...

salam mamai...

ada ambil tempahan...nie pun masukkan n3 nie utuk satu kawan nak tengok contoh cc dia nak tempah...

Arianni said...

Salam Atie,

Banyak terima tempahan ke Atie? Beruntung org yg ada kepandaian mcm Atie ni..

atie said...

Salam Kak...Arianni...

Baru bermula la kak... memang ada cadangan nak bukak bisnes.. tapi bisnes yng dari bawah. kecil2 kak.. alhamdulilah dari akhir tahun lepas tempahan cc dan hantaran.. tak putus lagi walaupun dalam kuntiti ng sedikit kak....

LotsOfLove-Pearls said...

Dear Kak..
Sedap je tengok kek tue.
Lebih2 lagi coklat.
Sedap..
Sedap..

Mm, LOL sekarang duk Selangor Kak.
Hehe..

atie said...

Salam Lol..

Sedap ye... meh datang makan kat rumah akak... akak kat gombak aje...

LotsOfLove-Pearls said...

tetiba segan..
ngeeee..

LOL pemalu sgt Kak..
nk kikis ar perasaan malu ni.
tp still malu2.

atie said...

Hai Lol..

Ala gan akak pun malu ke....