Tuesday, March 22, 2011

Kenduri Kesyukuran Rumah Baru....


Tengok ayam goreng tu.... sedapnya kan..... itu bahan untuk soto..... penyedap utama soto kami....


Sibuknya kak Mah menyusun buah epal ....... emak dan makcik potong nasik impit.....



Sibuknya Cik abang saya susun meja..... kami buat kenduri kecil2 aje untuk keluarga...



Kononya rumah nie dah dikemaslah untuk para tetamu....

Ha... tengok tu berapa banyaknya nasi impit yang kami buat .... alhamdulilah... habis dan dapat juga yang bawa bekal untuk balik.... biar lebih jangan tak cukup.......Dalam kenduri nie ada sahabat blogger yang datang ...... ,kak Ummie dari Suatu Perjalanan..... syok betul dapat jumpa kak Ummie... Terima kasih kak Ummie sudi datang tapi gambar ngan Kak Ummie ada kat kamera anak sedara... tak sempat lagi agaknya dia nak postkan kat saya... apa2 pun alhamdulilah kenduri tu berjalan dng lancar dan ramai juga tetamu yang datang walaupun hujan lebat ptg tu....

9 comments:

Dearie Pearls said...

sedapnyer ayam itu...
nak seketul?
hehehe...

atie said...

boleh2 mari la...........

hani@debumelukut said...

house warming? tahniah untuk tuan rumah..Baiti jannati..

aen mardhiah said...

kenapa saya x wujud pada hari kejadian...

hhuuwaaaa... rugi la... x ley makan ayam

al-lavendari said...

tahniah atas kemasukan ke rumah baru, satu kepuasan yang tak tergambar dek kata2 bila menduduki rumah sendiri .. semoga tuan rumah selamat sejahtera selamanya.

atie said...

salam kak hani....

terima kasih......

atie said...

yah..... sorry tak jpt.... mak hang kata tak payah... jauh.... lain kali singgah sini... makcik masak sedap2 unt yah ye...

atie said...

Tuan Haji...

memang seronok ada rumah sendiri.....

aen mardhiah said...

ok... jap2 yah wat list

1 laksa
2 nasi ayam
3 spegeti
4 soto
5 koey teaw sup
6 sate
yg lain nnt yah bgtaw mak.. k...