Tuesday, January 4, 2011

Rumahku Syurgaku..............Halaman 13.


ha... ni lah hasil tanaman kami... pokok ciku pokok pelam dan pokok rambutan.......



halaman depan nie... kekonon buat lanskap lah... he.. nasib lamannya kecik je kalau tak kopak den...



Kacau je tiang talipon tu he... he...



Bunga dihadapan halaman ..... beli je..


Ain tunjuk ulam pegaga tu yang ditanam bonda saya...dalam gambar macam tak nampak la pulak.....

10 comments:

Abd Razak said...

Assalamualaikum..:)

Apa kabar, moga sihat hendaknya..

Ermmm..cantik dah kawasan rumah atie..bagus kalau tanam banyak pokok buah-buahan nanti boleh tengok hasilnya...

atie said...

salam razak...

alhamdulilah... selagi masih boleh berjalan dan buat kerja dalam rumah pun dah kira bagus.. kan... biasa2 je razak cuma mengekalkan kehijauwan alam je sikit... kat belakang tu mak saya dah tanam dekat 60 pokok ubi kayu... kalau nak makan ubi kayu eok bolehlah datang ke sini...

Kakzakie said...

Salam atie,

Semoga bertambah sembuh. Suka kakak melihat hasil yg ditunjukkan. Rumah baru mesti kena tanam-tanam baru nampak ceria. Depan bunga belakang dusun. cantik tu. 2-3 tahun lagi mesti dapat makan buah-buah tu. Kalau ubi kayu dan pengaga tak lama dah boleh makan.

Cantik... kakak doakan atie sihat.

atie said...

salam kak zakie

terima kasih... esok kalau teringin nak makan ubi kayu bolehlah ke mari ..

Werdah said...

Assalamu'alaikum atie

Alhamdulillah.. dapat menanam di halaman..

atie said...

salam kak werdah...

alhamdulilah kak.... tapi hasilnya kene tunggu......

Kunang-Kunang said...

Salam Atie,

Seronok yer ada laman, boleh bercucuk tanam.

atie said...

salam kak kunang2

Seronok yang tak seronoknya tuan rumahnya tak larat nak berkebun la pulak sekarang nie

al-lavendari said...

TEBANG JER TIANG TALIPON TU !

atie said...

Salam Tuan Haji..

Tak bertalipon dan berinternet la pulak saya nanti... he....