Thursday, September 23, 2010

Rumahku Syurgaku..............Halaman 9.


Lama tak cerita pasal rumah kan.... masa tak mengzinkan nak up-date tentang rumah nie... masih tak dapat diduduki lagi pasal air ngan api tak dapat masuk... gambar nie masa org tengah pasang tiles.......

10 comments:

Abd Razak said...

Salam...

Alhamdulillah dah banyak berubah..tak lama lagi bolehlah pindah erk..:)

Ummi Humaira said...

salam Syawal...

akak tak sabar nk tunggu jemputan majlis perasmiannya nanti..

Werdah said...

Salam Atie.

InsyaAllah tiba masanya siaplah tu..

Ibuhani said...

salam atie.....Alhamdulillah...nmpknya x lama lg pindah umah barulah ye.... :)

LotsOfLove-Pearls said...

Dear Sis Atie,
Dh nak siap..

Nanti bolehlah share citer pindah rumah lak..

atie said...

salam razak....

boleh jemput razak dan keluarga ke sini.....

atie said...

salam kak ummie..

kita raya haji je lah kak kat sana nanti...

atie said...

salam werdah...

dah siap cuma orangnya je tak bersiap nak pindah.....he..

atie said...

salam kak hani...

tu la kak hani.... rumah baru dah ada... orangnya tak de masa....minggu dpn kita masukan hantara terbaru pulak...

atie said...

hai lol...

boleh lol... tq lama tak ke blog lol... sibuk sikit kebelakangan nie... sorry..