Saturday, September 25, 2010

Rumahku Syurgaku..............Halaman 10.


Salam pada semua sahabat maya ....... rumah nie sebenarnya dah siap cuma menunggu api dan air untuk masuk....tapi semalam TNB dah datang masuk meter..... jadi tinggal tunggu air ajelah lagi..... tapi punya sibuk dengan kenduri kawin anak saudara yang berturut -turut... nampaknya kami tak boleh pindah lagi..... semalam kenduri.... minggu depan ada lagi.... minggu lagi satu nak ke seremban la pulak.... bila agaknya nak pindahkan......

8 comments:

Ummi Humaira said...

salam atie , nanti kasi ler alamat rumah baru tu kat vilakd@yahoo.com yer ,
boleh ler akak ronda2 kat sana , tu pun kena bila kereta akak dah siap pulih ler.

Abd Razak said...

Salam..

Wah dah pasang lampu dan kipas..

Alhamdulillah..:)

atie said...

salam kak ummie...

ok kak ummie ..... tak susah carik rumahnya kalau kenal jalan kat sana tapi nanti dulu ye ... sebab yahoo jenoh nak bukak... internet macam lambat...

atie said...

salam razak..

alhamdulilah....lampu dan kipas murah je... he...

Ain said...

chantikkknya rumah baru akak....

mesti tak sabar nak duduk kan....

bila la giliran ain pulak dpt duk rumah sendiri....

huhuhu...

atie said...

salam ain...

kecik je rumah kami alhamdulilah ain.... berkat kesabaran..... janji ain sabar je dan percaya rezeki dari Allah... satu hari mesti dapat punya...

Ibuhani said...

Wah! Cantik dah.......hehehe....lampu 3 serangkai tu cam lampu kat ruang tamu k.ani. Seronok ye...umah dekat nak boleh masuk dah!

atie said...

salam kak hani..

sehati sejiwa nampaknya kita.. he..he.. tu la kak hani masa nak pindah pulak tak de sibuk ngan kenduri anak buah tiap2 minggu.... sabar....