Tuesday, May 4, 2010

Internet Buat Hal....

Salam pada semua sahabat maya... he.. lamanya tak buat n3 baru... bukan apa internet nie buat hal dah seminggu... line ada tapi tak boleh dail2......tadi pagi gi celcom cek apa hal la pulak dengan line nie... cek2 ok aje kak... kata dia... mungkin mordem buat hal kot....alamak... takkan nak tukar modem kot mahal tu...... balik dah bincang ngan suami dah dia kata kita potong aje line tu kita bukak aje line baru la... konon esok nak la gi potong line nie..... balik tadi saje aje godek2 modem nie.... tiba2 ok la pulak... selamat2 alhamdulilah....kalau tak terbang rm esok.... he..he.... esok lah kita buat n3 baru ye... hari nie anak bujang tu balik dari sekolah nak main game la pulak... lagi pun satu kerjarumah tak buat lagi nie... sebab dari pukul 8.30... sampai 11.00 pg tadi dok kat celcom tu... salam semua jumpa lagi......

5 comments:

Abd Razak said...

Salam..

Siannya...beli komputer lain..:)

atie said...

SALAM RAZAK..

DAH OK DAH KALAU TAK TERBAYANG GAK LAPTOP SATU ..HE..HE

LotsOfLove-Pearls said...

hi kak..

dik leh men tenet kat opis jek..

kat rumah, tengok citer..
hehehe..

atie said...

hai lol..

masalahnya rumah tu la opis akak... ha.. tq sudi singgah....

Ibuhani said...

w.salam.....jumpa kat entry baru nanti ekk.... :)