Wednesday, March 12, 2014

Catatan Terakhir Buat Suamiku - Bertemulah kita dijannah...

 
 
Al - Fatihah
Mohamad Asri Osman
13 05 1969 - 28 02 2014
 
Sungguh sedih atas kehilangan insan yg sanggat ku sayang .... suami teman sahabat guru dan kekasih... namun apakan daya Allah SWT lebih menyayanginya ... aku redha atas ketetapanmu..moga segala amalan dan ibadahmu menjadi pelindung kau disana... hanya doa dan sedikit hadiah dari ku untukmu ... kutitipkan setiap hari... moga Allah mengampuni segala dosamu... menerima segala amalan mu... memberikau pelindung .. memberi rahmat dan berkah ke atas mu.... akan ku jaga amanah yg kau tinggalkan sebaik dan semampu ku.... terima kasih atas segala kenangan yg kau tinggalkan kepada kami...walau hati terasa pilu...
apakan dayaku... "Hasbunallah wa ni'mal wakil" ( Cukuplah Allah Penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung) hanya itu yang mampu ku ucapkan.... semoga Allah SWT sentiasa memberi kan ku kekuatan untuk meneruskan sisa2 perjalanan kehidupanku..... Selamat Jalan Suamiku kaulah syurga ku ... dan kau lah kesayangan ku... semoga kau tenang disana..... suatu pemberian dari Allah SWT yang sanggat berharga bagi ku di dunia ini... terima kasih Ya Allah kerana pernah meminjamkan aku walaupun sebentar seorang suami sahabat dan guru yang aku sanjungi.... semoga kita bertemu dijannah......
 
catatan terakhir ku buat suami yang sanggat ku cintai.... 13 mac 2014...

17 comments:

al- lavendari said...

Innalillah .. kita juga pasti akan menyusul. Takziah dari saya. Semoga rohnya ditempatkan dikalangan para mukhlisin.

AS-SOLIHIN HOLIDAYS SDN BHD said...

cikti maaf klau ijah ade menguris hati cikti rindu sgt dgn mamak insya kita sama2 teruskn hidup ini sebaiknya n bertemu nanti d jannah

Granny Hani said...

Innallilah,..salam kenal dari saya..semoga puan tabah dan semoga roh nya dicucuri rahmat..

Abd Razak said...

Assalamualaikum..

Dari Allah kita datang dan kepadaNya kita kembali.

Takziah buat sahabat.

Moga sahabat tabah dan sabar dalam menghadapi kesedihan yang Allah turunkan kepadamu dan keluarga.

atie said...

Terima kasih kpd semua .. lama tak berblog terasa rindu tapi masih belum diberi kekuatan nak bersiaran sepenuhnya

Werdah said...

Assalamu'alaikum Atie

Semoga sentiasa dalam rahmat Allah. Berita sedih ini kak dpt dp blog sdr Abd Razak.

Semoga arwah ditempatkan di kalangan orang-orang yang diredhai-Nya..dan semoga Atie tabah hadapinya..takziah buat Atie sekeluarga.

atie said...

Wassalam kak werdah...
terima kasih hanya mampu meluahkan rasa hati di blog ini ... doakan semoga kami tabah ..

Arianni said...

Assalamualaikum Atie..

Innalillah..betul tu Atie, Allah lebih menyayanginya.Semoga arwah ditempatkan bersama2 orang soleh.

Moga Atie dan anak2 tabah dan diberikan kekuatan menghadapinya.

Salam sayang buat Haziqah, Hadhari, Ain dan Auni..

ikutsukakoi said...

Takziah.
Semoga beliau ditempatkan bersama-sama orang beriman.

atie said...

Salam Kak Arriani..

Lama sungguh tak berbicara dengan akak moga akak sentiasa diberkati dan dirahmati.... apakan daya kak... semuanya kententuan yg perlu kita sebagai hambanya terima... redha dan sabar menjadi pegangan yg utama.... terima kasih dokan kami sentiasa tabah

atie said...

salam Ikutsukaakoi

terima kasih

fadzilah said...

salam takziah akk...moga akk lebih tabah menghadapi segala cabaran dan dugaan.

Dearie Pearls said...

takziah kak..
semoga terus tabah meneruskan perjalanan di bumi ini.

atie said...

Buat Fazilah dan Dearie Pearls Terima kasih....

Tirana Mutiara said...

Lama tak berkunjung ke sini.. Apabila berkunjung, rupanya ada cerita pilu.. Takziah daripada kak tirana untuk Atie.. semoga tabah menghadapi dugaan dari Allah

atie said...

Salam kak Tirana...
terima kasih doakan kami sentiasa tabah mengharunginya

BUNDA a.k.a KN said...

As Salam...
semoga tabah mengharungi kehidupan setelah pemergian orang tercinta...

yang pergi tetap pergi menghadap SiPencipta ... kita yang tinggal ...hidup harus diteruskan....

Allahuakbar...