Thursday, September 15, 2011

Suasana Hari Raya 3

Dah macam Pata... he..he punya melaram


Anak dara dok kat tangga...


Anak sapa la yang comel sanggat nie....
(cucu abg ipar saya)

Tiga orang yang nakal...he...tapi cute....

10 comments:

Abd Razak said...

Assalamualaikum..

Moga sahabat hendaknya..

Masih terbayang kemeriahan hari raya erk!

Kakzakie said...

Kalau melihat wajah-wajah bersih ini hati pun tenang. Kakak suka penampilan mereka walau dgn apa gaya sekalipun...

atie said...

Wassalam sahabat razak..... suasana hari raya dah berlalu nampaknya yang tinggal gambar2 nie je lah sahabat.... saya di sini sihat aja semoga sahabat juga sihat hendaknya

atie said...

Kakzakie

wajah2 pujaan hati kak...he...

cikgu norsha said...

Salam ziarah,
comelnya anak-anak, sejuk mata memandang, gubahan kat tepi tu pun cantik....:)

kasihredha said...

comel2nya

atie said...

Salam persahabatan cikgu norsha..

anak pengubat hati....
kalau nak tengok banyak hantaran boleh lah klik kat label tu... Hantaran.... terima kasih sudi singgah

atie said...

kasihredha...

comel dan nakal...he..he.. terima ksih sudi singgah

Ibuhani said...

Salam atie. Comeii2 anak2 tu.....lama x menjenguk atie kan. Dah pindah pun agaknya ke umah baru ye.... :))))

Raidatul Auna said...

salam kak hani dah pindah dkt setahun dah kak......