Wednesday, August 11, 2010

Pecah Rekod

Hari ini 1 Ramadhan 1431... .. Haziqah pecah rekod puasa habis satu hari di hari pertama kita berpuasa dalam usia 4 th...8 bulan..... tahniah anak ummie haziqah...... jenoh pujuk tahan puasa sampai ke ptg... dia tak mintak lain.... nak minum sikit je.... tapi ummie dia tak bagi... he... sian ada gak tapi pandai2 lah ayat........ ptg beli itu ini..... masa berbuka punyalah seronok dapat makan.... macam org tak pernah jumpa makanan pun ada ...... alhamdulilah.... anak2 nie senang juga dia ajar berpuasa......

15 comments:

Liliyuli said...

teringat saya pada adik saya..huhuhu

al-lavendari said...

tahniah haziqah .. macam tulah anak mama !

atie said...

salam liliyuli...

ye ke.... salam ramadhan

atie said...

Salam Tuan Haji..

ummie dia puan puasa penuh stat 6 tahun..he..he

piewahid said...

subhanallah, hebatnya dia...
moga menjadi anak yg solehah dunia akhirat

Ibuhani said...

alhamdulillah.......GO Haziqah! Haziqah BOLEH!

atie said...

salam pie wahid...

alhamdulilah.. sebenarnya ummie dan abah nie mencuba je..... amin atas doa kalian...

atie said...

salam kak hani...

atie nak dia rasa macam mana seronoknya orang yang berbuka kak hani.....

Ain said...

alhamdulillah...

abang danish tak lulus lagi walaupun dah umur 6 tahun...

huhuhu....

nak jemput akak join ga ni

http://aindancontest.blogspot.com/2010/08/giveaway-raya-dari-ms-nor.html

thank you...

atie said...

Salam Ain...

Budak lelaki memang lambat sikit tapi... pandai2 la ain pujuk.... budak2 nie mula2 kena umpan dng benda2 yang dia suka dulu.....

contest kat blog ain ye,,,,

Seri said...

tahniah haziqah. kuatnya dia. seri umur 7 tahun baru belajar puasa

atie said...

salam seri

mungkin semua dalam rumah nie berpuasa jadi... senang la sikit..

en_me said...

tahniahnyerr..

salam ramadhan

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

tahniah Haziqah

AIN said...

tahniah adik kakak.....

salam ramadan