Wednesday, March 17, 2010

Sambutan Maulidul Rasul Masjid As-Syarif Kg Simpang 3

Ha... nak gi sambutan Maulidul Rasul kat Masjid masih sempat main ngan pok2 ye...


Ha... nie pulak Haziqah and the geng bersiap sedia nak bernasyid....... hidup pasti Al-Qamar....

Mereka nasyid lagu Nyaman Sungguh... tapi ummie tak dpt gi la ada kenduri kat rumah pakngah


7 comments:

Ain said...

sempat lagi manja2 ngan cat....hehehe...

maiyah said...

sronok tgk dorang.. meriah

mamai said...

last week tengok anak aku berarak beramai-ramai sempena sambutan maulidul rasul sungguh seronok

atie said...

Salam Ain

Ha tu kucing baru tu... dtg kurus aje sekali asik bg makan dah gemok sekarang nama pok2 ha..ha..

salam maiyah

memang meriah katanya... tapi saya tak dpt gi sebab abg kenduri... jadi suami dan anak2 gi la... malam masa forum perdana aje dpt gi...

mamai...

syok la mamai dpt tengok saya tak dpt tengok gambar aje la....

a kl citizen said...

sedap nama kucing tu

pok-pok

Abd Razak said...

Salam...

Besarnya kuching tu...

atie said...

Salam Kak Mah..

Sebab kucing tu bertompok2 tu yg pangil pok2 tu..

Salam Razak..

Kucing tu kecik lagi tapi bulu dia gebu semacam.....tk singgah.. itulah teman saya pagi2 kat rumah...