Tuesday, January 6, 2009

Koleksi Merah Putih

Hantaran nie untuk Fatimah dan Azri. Fatimah nak sangat warna merah dan putih jadi kami pun sama-sama gi cari barang, sampai ke Nilai cari barang.
Ini antara koleksi kegemaran saya coz dah lama idan nak buat hantaran yang bertemakan kotak kayu. Kotak nie mahal jadi tak ramai yang nak guna bekas nie utk hantaran.
Barang-barang kat Nilai nie klu harga sebenarnya tak lah murah sangat tapi koleksi barangnya terkini sikit macam reben tu susah sikit klu nak cari kt KL.
Untuk Fatimah dan Azri semoga berbahagia utk selamanya. Harap puas hati dengan segala kerja yang Cik Atie buat.

3 comments:

shida said...

hehe.......hamboiii...makin manyak tempek gambo nehhh..ade lagi..?dah siap wat cupcake ke lom...?
meh cgah blog kite..dah lama wat tapi baru ni je nk ektip balik cz nk band lah fotopages tuh..produk israel..menci ahh..
http://cda-piclens.blogspot.com

ida_apz said...

yeaa.. berjaya gak masuk. punyala geram koleksigubahanatie xleh masuk. cik atie x ckp rupa2nya ada - ;P
bagus ni nnt ida promote kat kengkawan k...

singgah la kat web ida laks. http://fildzabeautyworks.com

shida said...

mehhhh..dtg blog kiteee...